Star Wars Battlefront 2 - osvrt na betu

Star Wars Battlefront 2 - osvrt na betu

Kad je EA dobio licencu za izradu Star Wars igara osjećaji su mi bili podijeljeni. EA je ogromna kompanija s velikim brojem talentiranih studija koji su napravili neke od meni najdražih serijala. Međutim, isti taj EA je poznat po tome što igra uvijek na sigurno, što mu je najbitnija (pre)velika zarada i kako je „ugasio“ brojne studije i serijale jer nisu donosili dovoljnu količinu novaca. Postavilo se pitanje što planiraju sa Star Warsom?

Za prvu novu Star Wars igru su odabrali Battlefront za koji je bio zadužen odlični studio DICE poznat po Battlefield serijalu. DICE nije ekspert za singleplayer, ali su zato eksperti za multiplayer komponentu igre. I u tom dijelu Battlefront je briljirao, a singleplayer je na žalost izostao. Igra ima mnogobrojne modove za igru, fenomenalno izgleda, zvučna podloga je maestralna i jako je igriva. S obzirom na relativno napredan hardware koji je pokretao zadnji Battlefront, čovjek lako dobije osjećaj da je dio neke bitke u Star Wars svijetu.

Iako je ovo prvi novi Battlefront, već su ranije izašla dva Battlefronta koja su ponudila igračima daleko više sadržaja, od lokacija, razdoblja, lokacija, heroja, raznih jedinica, vozila, letjelica, itd. EA je ponovo išao na sigurno te je ponudio svakako jedno od najznačajnijih Star Wars razdoblja, a to je ono Stare trilogije. Koliko god je s posljednjim Battlefrontom sve bilo na svom mjestu, nekako je bio i propuštena prilika te je nudio premalo s obzirom na prebogati Star Wars svijet. Srećom, stiže i nastavak.

Star Wars Battlefront 2 beta je stigla par dana prije premijere trailera za Epizodu 8 i dodatno zagrijala fanove za najočekivaniji film u 2017. godini. Beta je ponudila jedan multiplayer mod, razdoblje je klonskih ratova (iako nije najtočnije pogođeno) te možemo igrati na strani Separatista i Republike dok se bore na kopnu i nebu planeta Naboo. U odnosu na prvu igru, dodane su klase te na raspolaganju imamo četiri (assault, heavy, officer i specialist) koje na dobar način obogaćuju gameplay iskustvo. Svaka klasa ima sebi svojstveno naoružanje i mogućnosti. Kako napredujemo kroz meč, skupljamo bodove te s određenim brojem bodova možemo postati super battle droid, jump trooper, vozilo ili letjelica iz tog razdoblja te jedan od dva heroja ponuđena u beti za svaku stranu. U praksi mi se ovo pokazalo kao zanimljivija opcija od random pick-upa za vozilo ili heroja iz prvog Battlefronta. Malo je čudno za vidjet wookie warriora kao ekvivalenta super battle droidu ili Rey protiv Darth Maula, ali mislim da je to namjerno napravljeno za betu. Ostali heroji koji su u beti su Han Solo (u mlađim danima) i Boba Fett. Heroji se čine znatno slabijima u odnosu na jedinicu gdje su eksperti s njima tamanili cijelu protivničku ekipu bez puno muke.

U beti se igra izvodi brzo i fluidno, gameplay je sličan prvom nastavku, ali s puno više varijacija. Mapa je velika i nudi ogroman otvoreni prostor te nešto skučenije hodnike i sobe Naboo palače. Oružja sada imaju nešto manji zoom pa igračima koji nisu naviknuti na Battlefield (poput mene) mogu protivnici biti „predaleko“. Relativno malu, pomičnu i udaljenu metu nije baš teško promašiti pogotovo što se oružja vjerno ponašaju te ne ide svaki hitac u jednu točku. Nakon svakog meča, ovisno o tome koliko smo dobri ili loši bili, dobijemo Exp bodove i Creditse. To je ostalo vrlo slično prvom dijelu.

Novost su kartice koje dobivamo i koje se mogu kupiti i za stvaran novac te se već sada priča o pay to win problemu koji bi se mogao pojaviti u ovom nastavku. Audio - vizualna prezentacija je na izrazito visokom nivou (najboljem ikad za Star Wars igru) te će vlasnici PS 4 Pro, Xbox One X konzola te jakih PC-a uživati u apsolutnom spektaklu. I ostali smrtnici će proći jako dobro jer je beta igrana na običnoj Xbox One konzoli i izaista nije bilo nikakve zamjerke na bilo koju postavku. Jedini minus koji sam pronašao je čekanje od 10 sekundi za respawn nakon svake pogibije. Djelovalo je dosta „Battlefieldovski“ i nadam se da će postojati modovi u kojem će to biti drugačije riješeno te će povratak u igri biti nešto brži.

Star Wars Battlefront 2 izlazi 17.11.2017., nudit će borbu i specifične likove kroz sva tri razdoblja prikazana u filmovima što znači da je poprilično veći od originala. Premijerno donosi i kampanju, a radnja će se odvijati nakon uništenja druge Zvijezde smrti. Preuzeti ćemo ulogu zapovjednice Inferno squada -  Iden Versio te vidjeti stvari iz perspektive Imperija. Ova ideja je poprilično zanimljiva s obzirom na to da smo do sada navikli ipak u većoj mjeri igrati s dobricama. Svakako će biti interesantno doživjeti iz prve ruke imperijalnu doktrinu te vidjeti kako je Imperij funkcionirao nakon smrti vrha zapovjednog lanca te što je Imperator pripremio za takav slučaj.

Apsolutna preporuka za sve Star Wars fanove kojima će skratiti posljednjih mjesec dana čekanja do osmog nastavka.

Autor/ica Goran Petričić  •  objavljeno 13.10.2017, 09:55  •  2.785 puta pročitano

Anketa