hrvatski Star Wars portal
Mos Croatia Spaceport
Epizoda VIII stiže za

Star Wars: Battlefront II i kako su Imperijalci postali dobri dečki

Star Wars: Battlefront II i kako su Imperijalci postali dobri dečki

Kada je Star Wars: Battlefront objavljen prije dvije godine, dobio je puno pohvala za način na koji je vjerno rekreirao rekvizite, vozila i svjetove iz izvorne filmske trilogije, ali je totalno podbacio zbog nedostatka igranja kampanje za jednog igrača. S nastavkom, EA se nada to promijeniti, a nedavno je prikazao uvid u ono što igrači mogu očekivati 17. studenog kada Battlefront II stigne na police dućana. Način igranja s jednim igračem sigurno izgleda bit će prepun radnje i novih svjetova, ali što je još važnije, obuhvaća perspektivu s kojom se do sada serijal nije uhvatio u koštac: iz točke gledišta Carstva.

U suradnji studija za izradu igara EA DICE, Motive Studios i Critterion Games, Battlefront II igračima donosi igranje kroz uloge Iden, članice elitnog Inferno Squadrona, koju direktor igre Motive Studiosa gosp. Mark Thompson opisuje kao hibrid pilotkinje TIE Fightera i komandosa s nizom posebnih vještina i rukovodećih sposobnosti. Priča započinje u posljednjih par trenutaka filma „Povratak Jedija“, kada Iden, koja je upravo „skinula“ par pobunjenika na mjesecu Endoru, gleda s nevjericom u nebo kako druga Zvijezda smrti eksplodira u milijun komadića. U tom trenutku odlučuje osvetiti palog Cara, a priča koja slijedi u igri služi kako bi popunila prazninu između filmova „Povratak Jedija“ i „Sila se budi“ u kojem se radnja odvija oko 30 godina kasnije.

"Dovoljno smo upoznati s herojima pobune," rekao je Thompson tijekom tiskovne konferencije, "a sada smo htjeli dodati i heroje carstva u tu istu eru." To je značilo stvaranje lika koji bi odrastao na mjestu gdje je ideologija Carstva bila ne samo prihvatljiva već i privlačna. U igri, igrači posjećuju Idenov vlastiti dom, koji je Thompson opisao kao "carska utopija", gdje bi netko mogao odrasti vjerujući da su Darth Vader i Car bili samo usredotočeni na snagu i red, a Pobunjenici teroristička organizacija.

"Zanimljiva je ta zamjena načina na koji su Carstvo i Pobunjenici prethodno prikazivani, a kako se priča stvara u bliskoj suradnji s Lucasfilm Story Groupom, smatrat će se kanonom unutar novog Star Wars svemira. To je stara priča o pripovijedanju u kojoj svatko misli da je heroj vlastite priče - čak i klasični zlikovci - i dok se čini da Battlefront II doslovno istražuje tu ideju, čini se da to polako ulazi uvećinu novog Star Wars materijala kojeg stvara Lucasfilm. Rogue One bio je pun likova koji su koristili upitna sredstva za borbu za pravedne razloge, a na posljednjem traileru za Star Wars: Posljednji Jediji, čini se da se i sam Luke Skywalker bori s kompleksnostima ćudoređa svemira koji nadilazi dinamičnost ponašanja "dobri dečki protiv loših" na kojemu je zasnovana izborna trilogija.

Svijet u kojemsu pobunjenici teroristi

Igranje kampanje za jednog igrača ipak neće ograničiti igranje samo na strani Carstva. Uspoređujući ga s načinom na koji se u filmovima skače iz scene usmjerene na Lukea ili Leiju, na one usmjerene na Vadera ili Grand Moff Tarkina, Thompson je objasnio da će i sama igra slično mijenjati perspektive. Posebno je istaknuo dio igre u kojem se događa susret Iden s Lukeom u kojem će igrači preuzeti ulogu Lukea, dok će u nekom drugom trenutku igrati kao Kylo Ren. Droidi će također igrati važnu ulogu, s Iden koja ima pomoćnog droida kako bi joj pomogao s raznim zadacima na koje naiđe.

Multiplayer

Iako su svi novi dodaci priče dobrodošli, Star Wars: Battlefront bio je multiplayer igra, a EA DICE je u taj dio u potpunosti obnovio za ovaj nastavak. Umjesto da se usredotočite samo na izvornu trilogiju filmova, novi način igranja multiplayera obuhvatit će cjelokupnu filmsku franšizu, od prequela sve do novijih filmova. Kao što se prvi put pojavljuje u zadnjem traileru, likovi kao što su Darth Maul, Rey i Kylo Ren bit će svi omogućeni za igranje, sa sustavom nadogradnje lika kako bi igrači razne like mogli unaprijediti do razine "junaka", a ne da im samo služe kao statičke kreacije koje kroz igru imaju jako malo sudjelovanja u akciji.

Svi likovi dostupni za igru

To se isto vrijedi i za širok spektar običnih likova koje igrači mogu iskoristiti, od borbenih droida iz doba Phantom Menace, do carskih časnika i jurišnika Prvog reda. Slično kao i u postojećem sustavu nadogradnje oružja, predmeti koje igrač otključava kroz igru nositi će se tijekom igranja u različitim okruženjima i misijama, iako je kreativni direktor DICE-a Bernd Diemer naglasio da će igrači također moći odabrati i razne klase za svoje likove prilikom njihove nadogradnje. Vizualno, vojnici će se mijenjati ovisno o vremenskoj eri određene misije. Tako se daje kontinuitet priče čak i u multiplayer načinu igranja, pa se članovi Prvog reda ne mogu boriti uz pripadnike vojske klonova.

Kako još uvijek nije prikazan niti jedan snimak igranja, Diemer naglašava kako je novi multiplayer način osmišljen sa stvarnom pripovjednom linijom u vidu. "U središtu priče je herojsko putovanje", rekao je, objašnjavajući kako igrači mogu postati junaci ne samo uzimajući ulogu utvrđenih likova franšize, nego i preokretanjem ishoda bitne u posljednjem trenutku ili uništavanjem nekog vozila u posljednji trenutak. Kako će to izgledati na kraju, tek ćemo vidjeti, ali to nam govori koliko je DICE svjestan dosadašnje monotonosti Jedinice, bez obzira koliko je DLC ekspanzijskih paketa bilo izašlo.

Svemirski brodovi i Svemir

Još jedan loš dio u zadnjem Battlefrontu bio je rukovanje vozilima te loše svemirske misije, a kako bi to popravili te probleme EA je odlučila uključiti Criterion Games u svoj kreativni tim. Criterion Games je tvrtka koja stoji iza ekspanzije X-Wing VR Misije, čime nam daju do znanja da je ovaj dio igranja dobio zasluženu pozornost. Vozila će se moći otključati, nadograditi i modificirati u skladu s ostatkom mehanike igre, a herojski svemirski brodovi poput Bob Fettova Slave I. i Millenium Falcona također će biti omogućeni.

Moći ćete jahati Tauntaunse

Sudeći prema jednoj od prikazanih slika, čini se da će igra voditi posebnu brigu o vizualnom dijelu igre, kako bi se uklopila uz sve filmove. Jedan prikaz Falcona koji leti iznad površine jezera ne samo da prikazuje pravokutnu radarsku antenu vidljivu u „Sila se budi“, već je i niski kut snimanja uz samu površinu vode izgledao ravno iz kuhinje J.J. Abramsa. (Jesam li spomenuo da ćete moći jahati Tauntaunse u igri? Zato što ćete moći jahati Tauntaunse u igri!)

U konačnici, očito je da je EA prepoznala sve slabosti prvog izdanja Star Wars: Battlefront, a svjesna je i svih zahtjeva igrača. Vijesti su do sada bile obećavajuće, ali još uvijek nismo zaigrali Battlefront II, niti vidjeli snimke igranja ili dobili osjećaj o tome kakva će biti igračka mehanika i rukovanje vozilima - svi oni problemi koji su se pojavili odmah po izlasku Bettlefronta 2015. godine. No, sa strane same priče i pripovjedačkog načina i perspektive igranja, Battlefront II ima priliku postaviti nove standarde u kanonu Star Warsa. Morat ćemo samo pričekati do 17. studenog ove godine kako bismo se i sami uvjerili jesu li programeri ovaj puta uspjeli.

Izvor: The Verge



Autor/ica Danko Kočiš  •  objavljeno 27.04.2017, 10:00  •  1411 puta pročitano

Anketa

Prequel trilogija je:

Odaberi svoju stranu

Forum top 10

Zadnja 3 opisa u enciklopediji

0 komentara

Nema komentara na ovu vijest.

Imaš komentar?

Ime ili nadimak

E-mail adresa (ostaje skrivena)

Ovdje upiši svoj komentar