Imperijalni posjet Dubrovačkom setu Epizode 8 - fanovski osvrt

Da nam je netko prije samo mjesec dana rekao da ćemo uživo vidjeti (i opipati) set nadolazećeg Star Wars filma, ne bismo mu vjerovali. No ipak, Sila je bila s nama i set Epizode 8 je doslovno preko noći stigao u Dubrovnik, pa smo prošlog petka 26. veljače 2016. bez razmišljanja spakirali kostime i rano ujutro krenuli put "bisera Jadrana". Naša priča započinje kao legendarni film Fanboys koji prati američko putovanje grupice Star Wars fanova na Skywalker ranč gdje će prije svih pogledati Epizodu I., uz iznimku da smo umjesto prostranog kombija imali malu Toyotu Corollu, a misija je bila, osim nevjerojatnog osobnog iskustva, promocija udruge i hrvatskog ogranka 501. legije.

Iako je put trajao nepunih 10 sati, u dobrom društvu, glazbi iz filmova i razgovoru ugodnom fanova Lucasovih, vožnja od sjevera do juga lijepe naše je bila brza poput Kessel Runa. U Dubrovnik smo stigli kasno u noći i iako umorni od puta, nismo propustili priliku prošetati Stradunom gdje i dalje traje postavljanje dijelova seta na pročelja zgrada. Trebalo je izvidjeti situaciju za ranojutarnji trooping, a količina zaštitara na setu nam nije ulijevala povjerenje. Nakon obilaska staroga grada, navinuli smo alarm za cik zore i utonuli u san. Tko zna što nas čeka sutra...

Znate li koliko je sna potrebno Darthu Vaderu? Malo, jer smo se već s prvim svjetlom dana našli vani na ulici, spremni za akciju. Izlazak na Stradun je bio kratak radi količine osiguranja pa smo obišli ostatak grada i iskoristili priliku za fotkanje na popularnim lokacijama. Usput smo se i izgubili u labirintu malih uličica, provozali na smetlarskom kamiončiću i obišli lokalnu tržnicu tražeći droide. Gospođe na štandu ih nisu vidjele.

Kako je vrijeme promicalo, tako se informacija o viđenjima Dartha Vadera i njegovih jurišnika da hodaju zidinama grada proširila brzinom svjetlosti i naš plan da ponovno obiđemo set je izazvao pravu pomutnju. Naime, producentskoj ekipi se nije svidjela činjenica da je Imperij odlučio posjetiti tajnu lokaciju Lukea Skywalkera (pretpostavljamo da je Dubrovnik jedna lokacija na njegovom planetu Ahch-To) pa su poslali čitavu hordu zaštitara da nas spriječe pod svaku cijenu. Ipak, uz pomoć dvoje dubrovačkih fanova, uspjeli smo se prošuljati na Stradun i napraviti još koju fotku prije nego se sva sila zaštitara sletila na nas. Na opće razočaranje okupljene publike, turista i djece, morali smo se povući, s obećanjem da će nas još jednom vidjeti. Uskoro.

Glavni negativci u priči su bili: Darth Vader (Sandrino Požežanac), Stormtrooper TK-1337 (Matija Matečić) i Stormtrooper TK-14412 (Hrvoje Gazdik).

Autor/ica Sandrino, check-wan  •  objavljeno 29.02.2016, 23:00  •  4.920 puta pročitano

Anketa